«Այո»-ի լոգոյի համար նախատեսված գումարը բաշխվեց իրական հեղինակների միջև

«Այո» նախընտրական շտաբում Սուրեն Պապիկյանն «ԱՅՈ»-ի բրենդինգի մրցույթի հաղթողի համար նախատեսված մեկական միլիոն դրամի հավաստագրերը հանձնեց Նորիկ Ենգիբարյանին, Ցոլակ Ղանդիլյանին և Ստեփան Նարոյանի դստերը:

Ավելի վաղ հայտնել էինք, որ «Այո»-ի բրենդինգի մրցույթի առաջին հորիզոնականի համար նախատեսված 3 միլիոն դրամ գումարը կբաշխվի «Երեկոյան Երևան» թերթի 1991-ի լոգոյի հեղինակների միջև:

Այս թեմայով
am